torsdag 20 juni 2013

En dag kvar och snart midsommar...


Hej alla fina vänner !


Sista arbetsdagen och sedan semester !!
Min lilla koja står färdig och väntar på många lata dagar.

Jag är verkligen glad för det här lilla krypinet...
hela familjen trivs och myser här.
Att ligga och läsa bok däruppe och sedan försvinna bort i en liten tupplur...
det är riktigt gott !!









I morgon ska vi dansa runt stången...
sillen är inhandlad, snapsen på kylning och tårtorna är bakade !!
Nu inväntar vi bara våra goaste vänner !

En riktigt glad och fin midsommar till Er alla.

Kraaaaam

Anette

24 kommentarer:

  1. Vilket härligt krypin, nästan som ett inrett höloft! Ja, nu går snart sommarkalaset nr 1 av stapeln, YEEY! Glad midsommar kram TinaTheShed

    SvaraRadera
  2. Hej min fina vän!
    Men vilket underbart krypin, så vackert och fridfullt!
    Jag förstår att hela familjen trivs här :)
    Skönt att ha alt förberett inför midsommar, jag är ganska bra på gå´ng jag med :)
    Stooor kram till dig min goa vän!
    Ha en underbar midsommar!!
    Jessica

    SvaraRadera
  3. Å FOR en drøm av et krypinn Anette:) Vi ønsker oss et slikt vi også,helst i Sverige faktisk...:))Dere har jo det så vakkert:))))
    Ønsker dere alle en herlig midsommeraften,i Sverige gjør dere den bare så fin.Vi har ingen spesielle tradisjoner her i Norge,mange samles ved en strand,griller og tenner et stort bål. Det er faktisk mysigt det også.
    Ha det så gott!Klem Vibeke

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!
    Njuter fortfarande av att vi fick till lite tid tillsammans för ett tag sedan. Hoppas ni får en riktigt härlig midsommar, det vet jag förresten att ni får. Vad kan slå fel när goda vänner ingår i planen...?
    Hoppas vi ses senare i sommar för jag är väldigt sugen på att få ligga på loftet och småprata en stund!

    Kram ö-boa

    SvaraRadera
  5. Jag bara älskar er koja!! Så himla mysig.
    Ja men segelbåt är väl bara en liten bagatell.... :)

    Ha en toppen midsommar!
    kram Kia

    SvaraRadera
  6. Mysigt med ett litet krypin! Härligt att få ligga där och läsa i lugn och ro...

    Ha en jättefin midsommar!

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera
  7. Det är ju fantastiskt, vilka underbara timmerväggar! Så mysigt att krypa in där en regnig dag, kan tänka att det kan bli varmt där en solig sommardag. Nu kom jag på att vi har en bod med ett loft som jag skulle kunna inreda, måste nog fundera vidare på detta.
    Önskar dig den bästa midsommar!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  8. Vilket fantastiskt kryp in... Det ser underbart ut!

    Önskar dig en härlig och trevlig Midsommar

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  9. Vilket mysigt kryp in!

    Önskar dig en härlig midsommar helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  10. Vilka härliga bilder! Önskar dig en underbar midsommar:))

    Stor kram:)

    Kråke

    SvaraRadera
  11. Vilken kul idé! Super fint! Önskar dig en alldeles förträfflig midsommar imorgon Anette!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  12. Ja men, så härligt och somrigt det
    ser ut!!!!!
    Önskar dig och familjen en
    riktigt härlig Midsommar!
    Kramis Sofia

    SvaraRadera
  13. Ser helt, helt underbart ut!! Riktigt känner hur man kan stressa av och känna lugn och ro och avkoppling. Superfint.

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  14. Så mysigt.
    Önskar dig världens bästa midsommar
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  15. Så härligt och undérbara bilder. Ha det gott. Kram Anette

    SvaraRadera
  16. I envy you your Swedish summer! :-)
    I hope you have a wonderful Midsummer!!

    SvaraRadera
  17. Jag blir mållös!
    Såna där kryp in är så mysiga.
    Bara få koppla av och flyta iväg i tankarna.

    Här vaknade jag tidigt som vanligt, solen skiner redan och jag och pälsbollen har varit ute.
    Så nu tassar jag runt och hör främmandet som kom igår snusa.

    Alltså, en härlig midsommar och semester till dig/Kram Hannis

    SvaraRadera
  18. Åh så mysigt i din lilla koja....så fin! Ja, nu har även jag semester, så skönt. Önskar dig och din familj en glad midsommar i den härliga ljumma tiden som är nu!
    Kram

    SvaraRadera
  19. Åh den är ju så mysig fin lilla koja, mons när vi satt där förra sommaren o jag hade nyss berättat min hemlighet :)! Se om vi kan få till o ses i veckan!
    Ha nu en underbart fin midsommarhelg med familjen!
    Stoor kram på dig

    SvaraRadera
  20. Vilket mysigt krypin!

    Önskar dig en fortsatt härlig midsommarhelg och en underbar start på semestern! Jobbar själv några dagar till men börjar lite nedräkning!

    Kram Jenny

    SvaraRadera

  21. Hej kompis svenska
    Vackra bilder!

    Embrace Brasilien
    Silvia


    En riktigt glad och fin midsommar till Er alla.

    SvaraRadera
  22. Hej Anette! Vad smart och vackert!!! Hoppas att ni har haft en riktigt Glad midsommar!!! Kram Anna

    SvaraRadera
  23. Vilket mysigt ställe! Förstår att du längtar.

    Kram Helena

    SvaraRadera
  24. Härliga sommarbilder du bjuder på:)

    Om du gillar blå inredning kan du kolla in min nya post:)

    Ha en skön dag

    LOVE Maria från inredningsvis

    SvaraRadera

Om du har tid och vill, får du gärna lämna några små ord innan du går. Då blir jag så glad !!

Välkommen tillbaka !

Anette