torsdag 5 juli 2012

Jag ångrar mej...



Nysilvret får ta plats i den här loppade margarinlådan istället...
Den fyndade jag här om dagen...
en riktig skönhet enligt min mening !




Dom små glasflaskorna har jag köpt på Ica-Maxi...
tyckte dom passade bra i lådan.

Barnen gillar när dom får
var sin sån här flaska fylld med mjölk (eller annat inte lika nyttigt) 
till middagen eller till 
fikat och själva får hälla upp i sitt glas.




Nu ska jag snart åka in och jobba en sväng...
senare i eftermiddag blir det
jordgubbsplockning och sen fortsätter vi där vi slutade igår...i plurret !!

Må så gott alla semesterfirare
och kämpa på säger jag till oss som har några dagar kvar
 innan semestern börjar !!

Tack alla Ni för era fina kommentarer tips och
hjälparlust i mitt förra inlägg...
ni är goa ni !

Sommarkramen till Er alla !


Anette

13 kommentarer:

  1. god morgon!
    visst är det mysigt med små egna flaskor på bordet för barnen. Köpte upp några nya saftflaskor på IKEA igår ;) Hoppas at du får en underbar dag. Kram Gabriella

    SvaraRadera
  2. Superfin låda och ångra sig är det lätt att man gör. Flera gånger, hihi...

    Ha en fin dag i solen!

    SvaraRadera
  3. Vilken bra idé men flaskorna! Nu blir jag nog en härmapa!:)
    Ha en skön dag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. God morgen fine vennen :)

    Den margarinkassen er kjempefin - så heldig du er som kom over en sllik :) Sølvbestikket og de fine flaskene passet perfekt i den :)

    Og de flaskene var veldig fine :) FOr en bra idè å bruke de til ungene - det hadde jentene elsket her :) Alltid moro da man kan finne på noe litt ekstra :)

    Sol og sommer her i dag :) Så nå blir det en tur ut i hagen :)

    Ha en fin sommerdag, vennen :)
    Klem og kos Lisa :)

    SvaraRadera
  5. Härliga margarinlådor och tjusiga bestick! Gjorde också så med barnen när de var små och det tyckte de var speciellt när man fick en egen flaska att hälla ur.
    Kramisar

    SvaraRadera
  6. Vilken fin låda! Såna flaskor skulle man ha, det skulle mina barn också gilla!

    kram

    SvaraRadera
  7. Tur man kan ångra sig, fö det blev ju jättefint!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  8. Vilken vacker idé att kunna njuta av de vackra besticken på, jättesnygg låda!
    Fin blogg med mycket inspirerande, återvänder gärna :) såg att också du gillar trasmattor och pelargoner, ha en fin dag/Marie-Louise

    SvaraRadera
  9. Vilken låda så fin! Det är alltid kul när man hittar sådana saker till hemmet som gör det där lilla extra. :)

    Ha det gott!
    Linda

    SvaraRadera
  10. Vilken fin låda du fått tag på . Besticken passar perfekt i. Kul med flaskorna så barnen kan servera sig själva.

    Ha en skön helg

    Kram Karin

    SvaraRadera
  11. Jättefin låda som passar perfekt att ha flaskor och silver i! Mysigt för barnen också! Kram Lotta

    SvaraRadera
  12. hehe!! älska att flytta omkring!! I höst kan du stoppa i ljus stående och värmeljus också!
    Kram

    SvaraRadera
  13. Underbar låda!:)) ska definitivt hålla koll på porslin Gefle:))
    Kram du fina och ha en härlig helg:))

    Kråke

    SvaraRadera

Om du har tid och vill, får du gärna lämna några små ord innan du går. Då blir jag så glad !!

Välkommen tillbaka !

Anette