tisdag 3 juli 2012

Klockor som är blå


Nu duggar loppisfynden tätt...

 Klockor från Gefle är mitt senaste kap...
Trasmattan fick oxå följa med hem... hela 20 kronor 
betalade jag för den !


Jag har totalt förlorat mej i den här serien från Gefle...
en ny kärlek kan man säga !

Det verkar svårt att få tag på mattallrikar...
skulle så gärna vilja hitta det oxå.




Jag skickar ut en efterlysning...
och lite spanhjälp till er loppistokiga ute i landet !!

Mattallrikar med motivet klockor från Gefle sökes ...
hallå hallå...
alla tips mottages tacksamt !!


Skön tisdag på Er

Anette

8 kommentarer:

  1. Hei fine vennen :)

    Så nydelig servise, skjønner godt at du liker det :) Og det skal jeg selvfølgelig titte etter for deg :) Er så moro å ha et servise å samle på :)

    Så fint du har gjort det med serviettene - såå koselig :) Nydelige bilder som alltid hos deg :)

    Nok en solrik dag her, så vi koser oss ute med sommer og varme :)

    Ha en fin sommerdag, vennen :)
    Klem og kos Lisa :)

    SvaraRadera
  2. Jättefina tips. Önskar jag hade mer tid för loppisar och att det fanns mer loppisar här där jag bor. Men här i Stockholmstrakten är allt så dyrt..
    Kram Jannike

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder du tar! Är ju inte duktig på att hitta fynd på loppisar, men det verkar du vara jättebra på! du verkar ha en jättetrevlig blogg!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Ska hålla utkik, besöker mycket loppisar! Jättefin trasmatta, vilket fynd!

    Ha en fin dag!
    kramar

    SvaraRadera
  5. Gefle hittar jag ofta på Röda Korsets loppisar i min stad. Är du i Göteborg Kungsbacka trakten så hör av dig..

    kram

    SvaraRadera
  6. Hej Anette!
    Underbart porslin,vitt och blått de gillar ju jag :)!
    Nu är det inte långt innan du också får gå på semester, så skönt, det är vi väl värda nu!
    Tar gärna en tur till din loppistant någon dag, det får vi höras om.
    Nu har jag nog äntligen hittat så jag har tagit bort ordverifieringen, som jag har letat efter det, tyccker själv de är så irriterande. Men nu hoppas jag den ska vara borta.
    Ska hålla utkik efter ditt porslin!
    Ha det gott nu sista dagarna innan ledigheten!
    Stor kram

    SvaraRadera
  7. Smart att efterlysa såhär! Hoppas du får tag i dem! Vitt och blått är verkligen fint på sommaren!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Vilka underbar fynd! Och det porslinet är så fint!
    Ska hålla utkik!
    Kram Jenny

    SvaraRadera

Om du har tid och vill, får du gärna lämna några små ord innan du går. Då blir jag så glad !!

Välkommen tillbaka !

Anette