tisdag 7 januari 2014

Hemma igen...



Hej hopp !


Då var jag hemma igen efter några dagars skidläger uppe i Orsa.
Några mil rikare i benen och värkande armar och ljumskar...
det är så det ska vara, känns fint !

Har ni det bra så här i starten på det nya året...
jag hoppas att ni har det.
Själv har jag inte hunnit slänga ut julen ännu...
 men jag längtar verkligen efter det nu.

Dagens bilder är lite lek med kameran och med färg och form...
det behövs inte så mycket för att roa Anette !






En fin tisdag till Er !

Kram

Anette

17 kommentarer:

  1. Hejsan Anette!

    Här hemma hos oss är julen redan borta, den försvann efter nyår! Nu är det ljust & fräscht hemma men längtar efter ännu mer ljus i form av solen!! Stört-längtar till våren nu!!

    Fina bilder du tagit med, alltid roligt att få till bra kort!
    Önskar dig en bra Tisdag!

    Varm kram Clara

    SvaraRadera
  2. Några små tomtar här och var finns kvar hos mig ännu......................och granbarr!
    Fy vad vår gran barrade .
    Kommer nog hitta granbarr fram till midsommar..........................

    Sköna foton................

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  3. Kul med skidläger. Har ni varit hela familjen på det? Här nere lyser ju snön med sin frånvaro....
    Tomtarna åkte ner i kartongen förra veckan och granen åkte ut igår. Bara ljusen i fönstrena kvar men de får nog sitta liiiite till.

    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  4. Gott att du haft det fint i Orsa!
    Fina bilder på te, gott bröd med frö och granatäpple!
    Ha det fint, vännen!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  5. Välkommen tillbaka.
    Har sparat stjärnor och ljusstakar i fönstren, så mysigt tycker jag.
    Knut är väl till helgen, så du hinner nog.
    Ha det fint
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  6. Ska du åka Vasaloppet? :) Väldans trevliga bilder! Kram

    SvaraRadera
  7. Välkommen hem.......så fina bilder. Kram anette

    SvaraRadera
  8. I have memories of our SUMMER holiday in Orsa. It is strange for me to think about it in the winter :-)
    Happy New Year,
    x

    SvaraRadera
  9. Vackert!!!! behövs inte mycket för att roa
    Sofia heller.... ;)
    Kramis Sofia

    SvaraRadera
  10. Såå fina bilder och jättekul med skidläger!

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera
  11. Åh vad härligt! Vräker ner snö här just nu. Hoppas att det fortsätter mot dig så att vi får åka lite i backarna! Kram Anna

    SvaraRadera
  12. Hej min fina bloggvän! Hoppas allt är bra med dig. Det har varit lite si och så med ork, lust och inspiration för bloggen, men jag hoppas det bättrar sig. Här inne ska jag i alla fall ägna lite tid och ta igen allt jag missat:)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  13. Skidläger låter toppen!
    Ha en fin helg!
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera
  14. Jättefina bilder! Så härligt med skidåkning! Jag älskar verkligen att åka på längden även att jag är typ sämst i världen på det!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  15. Visst är det knäckebröd? Granatäpplen är ju så vackra att se på men också gudomligt goda I sallader. Just nu har vi hittat på en egen variant av sallad somvi mumsar I oss glatt flera gånger I veckan. Mango, granatäpple, fänkål, rädisor, rödlök, ruccola, lite isberg och så har vi kört en fikonbalsamvinäger ovanpå. Hur gott som helst.
    Min jul han jag till sist få bort men plastgranen står kvar fast oklädd! Men nu är det semester så den står och väntar tills jag kommer hem.
    Trevlig helg!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  16. härligt det låter med snö... här är det bara regn

    SvaraRadera
  17. Det lät härligt med skidläger. Nu har ju vintern kommit till oss med så nu kan du ju åka skidor hemma med.

    Må så gott

    Kram Karin

    SvaraRadera

Om du har tid och vill, får du gärna lämna några små ord innan du går. Då blir jag så glad !!

Välkommen tillbaka !

Anette