tisdag 21 januari 2014

På banan igen och hipp hurra...


Hej hopp !


Nu känner jag mig lite mer på banan igen...
tack alla ni för fina kommentarer och peppande ord !!

En del saker har jag låtit vara, som någon föreslog och
 lite har jag försökt glida med och tänka "det kommer en dag i morgon oxå ".

I helgen som var nu har jag haft tid att pyssla lite...
det är en riktig må bra sak för mej som gör att batterierna laddas.
Det är Theas rum som fått lite omvårdnad...
det förvandlas just nu till stortjejsrum, mer om det en annan dag.

Idag ska vi kalasa som hejsan...
för i stortjejsrummet fyller någon 11 år idag.

Hipp hipp hurra för Thea idag !!






En fin dag till Er...
hoppas solen lyser på just dej !!

Kram

Anette



12 kommentarer:

  1. Hurra, hurra för 11-åringen!

    Visst är det där pysslandet viktigt. Laddar alltid batterierna när jag tar mig tid till det jag tycker är kul.
    Jag en peacekudde där i bakgrunden och piper lite av lycka=))

    Och tack du söta, underbara människa för dina kommentarer!!!!
    Kramen Hannis

    SvaraRadera
  2. Go morgon rara du!
    Det låter bra.
    Jag börjar känna det samma nu.
    Å fina bilder från dig.
    Visst kommer det en dag imorgon med.
    En mjuk dag till dig! Som Goa Hannis säger.
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Grattis till 11-åringen!
    Visst är det viktigt att pyssla och göra lite fint, lika viktigt som solsken! Man behöver lite stimulans för att orka med tråkiga och viktiga saker.
    Underbara bilder som vanligt och en ljuvlig liten kopparkanna! Jag gillar koppar i lagom mängd.
    Ha det fint, vännen!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  4. Fina bilder och grattis till 11 åringen. Våran 11 åring har också grejat för att få till rummet till stortjejsrum.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Grattis till stora tjejen!!
    Vi har firat en 7 åring hittills som fick skrivbord och snart har vi en 10 åring att fira.

    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  6. Härligt att höra.
    Så fina bilder, lyser pyssligt och hemtrevligt om dom.
    Roligt att ändra om till en stor tjej.
    Ha det gott och sköt om dig
    kram
    AC

    SvaraRadera
  7. Grattis till Thea !!!.....härlig inredning också ;))
    ha en fin kväll.....här har vi vintervitt i högsta grad...precis som det ska va.......
    Kram bia

    SvaraRadera
  8. Hipp hipp hurra för födelsedagsbarnet!!! Skall bli spännande att se rummet så småningom! Fina bilder som alltid! Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Grattis till stora tjejen!
    Visst är det kul att göra om lite ibland. Ska bli kul att se förändringen!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  10. God morgon :)
    Jag får också mer energi när jag får pyssla och dona och fixa i hemmet. Hoppas du får njuta av fredag nu.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Åhhh vilka fina bilder!
    Härligt när snön har kommit och det blir ljust och vackert ute!
    Önskar dej en fin Helg
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  12. Visst är livet så ibland att man har för mycket som ska hinnas med. Är lite så här nu. Mycket som ska fixas. Först var det jul och allt som ledde upp till den. Så var julen slut och man kunde vila och ta tag i vissa saker som blivit liggande. Så blev det semester och allt som man behövde ordna med innan man kan åka bort och så är man borta och när man kommer hem så väntar mer grejer!!! Tar det aldrig slut liksom? Väl hemma hade vi en födelsedag att "klara av" och nu är det en vecka kvar tills tjejerna börjar skolan och här är det ju inte bara att skicka iväg dem. Det ska märkas böcker och pennor samt alla deras uniformskläder. Dessutom börjar jag jobba nästa lördag och behöver planera inför det och köpa grejer. Inte så lätt när man har barnen hemma hela dagarna och de vill ju att man är med och leker, cyklar och målar med dem. Svårt att få tiden att räcka till.
    Vi har också en stortjej, 8 år som behöver lite fixat i sitt rum. Vi är just nu i tänkartagen.
    Trevlig helg!
    Kram Anette

    SvaraRadera

Om du har tid och vill, får du gärna lämna några små ord innan du går. Då blir jag så glad !!

Välkommen tillbaka !

Anette