tisdag 2 april 2013

Havsluft och växthus som vaknar till liv...


Hej hopp alla fina !


Tänk vilken alldeles underbar påskhelg vi haft...
 har förstått på er andra att ni oxå njutit !

Sista dagarna har vi tillbringat hos familjen Strandhagen på kusten...
premiär för havsörings-fiske, sköna promenader och 
ett växthus som jag kan förlora mej helt i. 




Det är inte så mycket växter i växthuset ännu...
men det kryllar av fina krukor och stilleben som jag inte kan se mej mätt på.

Kortvecka känns lagom...
fick liksom mersmak på ledigt och vårsol !


Kramar från mej

Anette







17 kommentarer:

  1. Där förstår jag att ni har haft det bra!!!! Vackert kollage du har gjort också! Vi är hemma med en febrig kille idag, känns lite tråkigt men det ser ut att bli en fin dag iallafall !! Kramar

    SvaraRadera
  2. Hm, vid kusten?! Då förstår jag vad du menade...ser underbart ut!
    Visst är det gött med kortvecka, soligt är det ju också.

    kramen

    SvaraRadera
  3. Men åhhh! Vilket fint collage!

    Jag är så fantastiskt nöjd med påsken.
    Solen, vilan och människorna har gjort gott.

    Visst fick man mersmak på ledighet=))
    Kramen Hannis

    SvaraRadera
  4. Tack för den fina kommentaren om mina blommor;)) tyvärr så när jag skulle publicera den råkade jag radera:-(( kram och ha en fin dag klantig Anna på sin i-phone

    SvaraRadera
  5. Ja påsken kom verkligen med sol och en massa energi... Visst är det härligt :)
    Ha en bra start på kort veckan!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Jag skulle också kunna tänka mig ett par dagars ledigt till, det hade inte gjort ont. Men visst har det varit skönt. Ha det gott i solen. Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Vilket collage. Så vackra bilder med mycket inspiration.
    Ha det gott, tänk i morgon är det mitt i veckan igen.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  8. Vilka härliga bilder!!!
    Så mysigt med strand promenader och växthus fixande man blir riktigt avis ;)

    Önskar dig en fin fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  9. Vilka fina bilder
    Skönt med en kortvecka till
    H en bra vecka

    SvaraRadera
  10. Ser underbart ut, vilket växthus och vilka vackra bilder!:)) Ja, nu så är det vår eller hur?;) Vi bestämmer det tycker jag och njuter av solens värme:))

    Kram rara och fortsatt härlig kortvecka:)

    kråke

    SvaraRadera
  11. Vilka underbara bilder. Låter som ni haft en skön ledighet.
    Ja, nu hoppas vi solen och det fina vädret håller i sig.
    Ha en härlig onsdag. Kram Malin

    SvaraRadera
  12. Blir så glad av dina fina bilder, havet är något speciellt, kan inte vara utan det. Förstår att ni haft en härlig påskhelg o njutit extra mycket. Hur skönt som helst med en minivecka. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  13. Vad kul med ett växthus! Ser ut som ni haft det fantastiskt bra i påsk. Kram Nilla

    SvaraRadera
  14. Vilket växthus! Där hade jag också förlorat mig! Verkar som om ni haft en jättehärlig påsk!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  15. Åh så härliga bilder. Visst har man fått mer smak av ledigheten;)
    Ha en fin vecka, kram

    SvaraRadera
  16. helt underbara bilder...va ju tvungen att läsa ikapp några inlägg...hrm tro nog att våren kommer alldeles snart känner det på mig..på ÖLand ha solen lyst nu i nästan två veckor men i morgon lova de snö....jippie!!!!!!! Skoja bara men vi håller tummarna för sol!!!!! Ha en fin fortsatt vecka kram från Maja

    SvaraRadera
  17. Vilka underbara bilder från ett härligt place!
    Kortvecka gillas här med! Imorgon och på fredag slutar jag tidigt dessutom, jipiiii!
    Kram! Judita

    SvaraRadera

Om du har tid och vill, får du gärna lämna några små ord innan du går. Då blir jag så glad !!

Välkommen tillbaka !

Anette