onsdag 21 mars 2012

Vardagsrum

Idag tänkte jag visa en liten glimt av vårt vardagsrum.
Jag är väldigt förtjust i kombinationen vitt och rött,
 tycker det passar bra på landet.
 Här drömmer jag om ett vitlaserat trägolv som jag hoppas kan bli verklighet någon gång.
Bokhyllan som är ruskigt tråkig och därför inte fick vara med på bild,
skulle jag egentligen vilja slänga ut. 
 Det är inte så enkelt med just bokhyllor,
 är det någon som har tips på en bokhylla i lantlig stil så får ni gärna viska i mitt öra !




    Soffbordet är ett gammalt köksbord som vi sågat av benen på


                                                       Fårskinnen kommer från våra egna får
       



Här är fotöljen som kommer att gå ett nytt liv till mötes på lördag


Anette

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du har tid och vill, får du gärna lämna några små ord innan du går. Då blir jag så glad !!

Välkommen tillbaka !

Anette