lördag 7 april 2012

Hoppsan....

.....vad hände...vaknar upp i ett fantastiskt vinterland. Väldigt väldigt vackert...men känns oxå väldigt väldigt fel för årstiden. Har precis kommit in efter en löprunda i skogen..makalöst vackert, har bitvis sprungit i tunnlar där grenarna böjt sig av snön. Idag tror jag vi skidar upp ett spår på gärdet och bjuder våra fina grannar på fika där i solen. Där ska jag sitta med näsan mot solen, bättra på fräknarna och låtsas att jag är i fjällen ! Senare i eftermiddag fortsätter jag nog att måla på min fula bokhylla. Tog en liten promenad i gårkväll och hittade nästan som små konstverk ute i skogen...visar några bilder från min promenad.









Håll ut...våren kommer tillbaka !

Anette

3 kommentarer:

  1. Tack detsamma ...
    Glad Påsk !
    Kram Karina

    SvaraRadera
  2. Ja vi hoppas att våren kommer snart igen. Kram och tack för titten hos mig, alltid kul med nya besökare. Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Ja de va ju inte direkt de här man hade önskat sig nu men vackert är de ändå! Ska bli kul o se bokhyllorna:). Glad påsk! Kram Johanna

    SvaraRadera

Om du har tid och vill, får du gärna lämna några små ord innan du går. Då blir jag så glad !!

Välkommen tillbaka !

Anette