söndag 29 april 2012

Morgonsol på verandan !


Gomorron alla fina !

Har precis kommit in efter en löprunda. Det är något alldeles speciellt med tidiga mornar, allt är så stilla och orört. Det är möjligt att det är lite tant-varning, men men... det får gärna vara det i så fall.

Hemma och lite endorfinstinn efter min löptur så kan jag inte låta bli att "gå i gång" på det härliga solljuset som strilar in på glasverandan...sånt gör mej varm och lycklig !!








Må så gott denna dag !

Anette







9 kommentarer:

  1. godmorgon!
    vilka vackra bilder....härlig morgon du har
    kram gabriella

    SvaraRadera
  2. Så härligt du har det på din veranda. Jag har alltid sagt att jag ska köpa ett hus med glasveranda, men så har det aldrig blivit. Nu bor jag i ett hus på landet som passar mig perfekt fastän det inte finns glasveranda. Skönt att ha gjort dagens motionsrunda redan. Jag har inte kommit ur sängen än utan sitter med datorn i knät och funderar på vad dagen har att erbuda.

    Ha en fin dag

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Åh vilken vacker glasveranda!!! Jag har kommit ifrån löpningen ett tag, måste ta tag i det för man får ju faktiskt endorfiner fast man inte fattar det just nu när man är lite mindre tränad ;)

    Kram på dig!

    Ps: Tack för dina fina ord!

    SvaraRadera
  4. Hej
    vilken underbart härligt veranda ni har...
    skönt att komma ut och springa lite...
    ha det så gott
    krma
    sandra

    SvaraRadera
  5. Där skulle jag kunna sitta vilken dag som helst, så härligt me glasveranda! Håller me, de är något speciellt, allt har ett härligt lugn över sig. Morgonen är egentligen den härligaste tiden på dagen! Trevlig valborg. Kram Kram

    SvaraRadera
  6. Vackert!!!
    Önskar dig en riktigt härlig Valborg
    AC

    SvaraRadera
  7. Oj, Wow vilken härlig veranda, såå tjusig! Har ett uterum själv som är byggt förra sommaren men som vi bara har några utemöbler i nu. Önskar få till något så fint jag också :-)
    Hoppas du får en riktigt trevlig Valborg!
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  8. Din veranda är underbar! Härligt med allt ljus.
    Kram och ha en fin Valborg
    Jannike

    SvaraRadera
  9. Hej Måste bara säga: VILKEN underbar veranda.Så vackert.Jag heter Gittan och började
    blogga för ca 3veckor sen,gillar den lantliga inredningen bäst.Bor ca 3mil utanför Stockholm
    i ett rött hus mitt i skogen.Stormtrivs.Ha en fin helg Gittan

    SvaraRadera

Om du har tid och vill, får du gärna lämna några små ord innan du går. Då blir jag så glad !!

Välkommen tillbaka !

Anette