fredag 18 oktober 2013

Något oväntat...


Hej !


Den här vagnen har stått i ett hörn på jobbet och samlat damm...
jag har länge tyckt att den borde hänga med mej hem istället och
det är precis vad den har gjort nu !
Mina kollegor tror nog att det snurrat om i kupan fullständigt...
men jag är bara en liten supernöjd och glad inredningsnörd ! 
Tycker om kontrasten och det något oväntade i rummet...
så tack till alla söta jobbarkompisar som lät den flytta hem till mej !







Nu ska vi njuta av helgen...
hoppas att ni alla får en bra sådan !

Hejsvejs från mej.


Anette










13 kommentarer:

  1. Den passade ju alldeles ypperligt där! Jag har också släpat hem en sådan från vårdcentralen där jag jobbade förr, den skulle slängas... Tyvärr gav jag bort den då, det ångrar jag lite nu när jag ser hur fint det blev hos dig!
    Ha en fin hösthelg!
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera
  2. Underbar!
    Det är nog jobbarkompisarna som inte fattar hur coolt det kan bli med det oväntade i inredning......hi...hi.....
    Bara vi "nördar"......................
    Har också haft en liknande men den sålde jag i butiken så klart, vad man ångrar sig ibland!

    Ha en fin helg,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  3. Så fräckt det blev! Och återbruk är bra!
    Ha en riktigt härlig helg!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  4. Sådana där finingar rullar det förbi mig på dagarna, gissa om jag suktar!

    kram o trevlig helg

    SvaraRadera
  5. Det där blev ju jätteläckert! Måste be mannen (som jobbar på sjukhus) hålla utkik efter en sådan! ;
    Önskar dig också en finfin helg!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Det blev jätte fint och praktiskt att ha en vagn hemma. Kram anette

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig bölgg du har kul att hittat hit!
    Och så fin vagn du fått passade superbra där!
    Önskar dej en fin Söndag
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  8. Den blev ju super!! Riktigt läcker! Hoppas allt är bra med dig och att du njuter söndag:)

    Stor kram:)

    kråke

    SvaraRadera
  9. Det är väl bra att den kom till användning hos dig om det bara stod och samla damm på jobbet!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  10. Haha, ja jag hade nog också undrat, men du lyckas få till allting ändå och få det att se bra ut.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Absolut superfint! Och miljövänligt återbruk är väl det bästa inredningsnörderi- intresse man kan ha!? Kolla in hos på mig i veckan för jag har en sak på g! Kram Anna

    SvaraRadera
  12. Den är jättefin! Så fin att bryta av med. Jag har också släpat hem gamla grejer som ska slängas, man brukar inte direkt behöva slåss om dem!

    Kram jenny

    SvaraRadera
  13. Kjempestilig!

    Ha en fin, ny uke!
    KLEM
    anette

    Har vært forferdelig dårlig til å legge igjen et lite spor (selv om jeg ofte er innom) - så nå var det jammen på tide !! :)

    SvaraRadera

Om du har tid och vill, får du gärna lämna några små ord innan du går. Då blir jag så glad !!

Välkommen tillbaka !

Anette