onsdag 28 januari 2015

Vilken tid det tog...


Hejsvejs !


Äntligen tillbaka...
det blev tyst ett långt tag här inne.

Stormen Egon som drog förbi ni vet...
han drog med sig nätet oxå.
Det är läskigt tråkigt att vara utan internet...
och lite läskigt att konstatera hur beroende jag verkar vara av cyberspace.

Nu är jag hur som helst på plats här igen 
och det gillar jag !




Hoppas Ni mår bra
och att ni ätit riktigt många semlor.
Jag har haft en dålig start på semmelsäsongen,
men igår bakade jag så nu är jag på !!


Kram

Anette

6 kommentarer:

  1. Jag gillar också att du är på plats, Anette! Ja, det kan man nog säga att man är internetberoende.
    Jag SKA INTE äta någon semla i år (tror jag)!
    Ha det fint, vännen!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  2. Ja det är läskigt hur beroende man är...
    Fint att du är tillbaka iallafall!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Heeej fina du=))
    Glad att se dig i bloggvärlden vet du!
    Hur märkligt det än kan låta så blir bloggandet mera" personligt" än instagram.

    Hoppas att allt är bra med dig/ Kramen Hannis

    SvaraRadera
  4. Hihi, jag smakade på den första i december! Men sedan har det visst inte blivit fler :o Det får jag nog råda bot på! Ha det gott.

    SvaraRadera
  5. Ja, det är verkligen beroendeframkallande det där med nätet... Trevligt att du är tillbaka i alla fall:)

    Ha en skön fredag!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Ja, man saknar det inte förrän det är borta!

    Nä, några semlor blir det inte här, inte för mig i alla fall. Så den startar inte alls. :)
    Ha en toppen helg!
    Kram Kia

    SvaraRadera

Om du har tid och vill, får du gärna lämna några små ord innan du går. Då blir jag så glad !!

Välkommen tillbaka !

Anette