onsdag 29 juli 2015

Hej igen...


Hejsan hoppsan !


Här är semestern över och nu
är jag inne på min andra arbetsvecka...
semestrar ni fortfarande eller ?

Vi hade en riktigt skön ledighet med en stor portion 
lugn och harmoni.
Det är ju inte givet att semestern blir just sådan...
ibland är förväntningarna så höga på allt man vill göra och 
det kan ta tid att komma ned i varv...
  lugnet hinner liksom aldrig infinna sig.

Jag hoppas att ni har haft det bra !






Det blev en kort onsdagshälsning och 
en bild på blomkrukan 
som för det mesta ligger omkullblåst.

Hörs snart igen !

Kram

Anette

1 kommentar:

  1. Ja, här blåser nästan ständigt så växterna i min krukor blir lite misshandlade. Jag är nu inne på min andra semestervecka och är ledig nästa också. Det är så otroligt skönt att koppla av och jag har inte så ont av att vädret trilskas.
    Ha det fint, vännen!
    Kramar Eva

    SvaraRadera

Om du har tid och vill, får du gärna lämna några små ord innan du går. Då blir jag så glad !!

Välkommen tillbaka !

Anette