torsdag 16 augusti 2012

Havet i grått...


Hej igen !


Jag har inte fått " ur " mej alla bilder ännu från veckan hemma i Ö-vik...
så idag blir det lite naturbilder igen !

Den här dagen bjöd inte på sol men vi tog med oss lite fika
och åkte ut till en strand i allafall bara för att vara...
plocka stenar, ligga och läsa.

Havet och stranden kan ju vara närapå vackrare en dag som denna
 när solen inte lyser.
Åtminstone är det väldigt tacksamt fotoljus när det
 går lite i grått på himlen.










Hejsvejs så länge och ha en fin torsdag!

Anette




6 kommentarer:

  1. Det finns inget vackrare än havet och precis som du säger så är det vackert även när solen inte skiner.

    Min man och jag har en dröm om att köpa hus vid havet när vi blir pensionärer. Tänk vad härligt att ta promenader vid stranden varje morgon. :)

    Kram, kram

    SvaraRadera
  2. Jag älskar havet...så fina bilder!

    Må så gott!

    SvaraRadera
  3. Hur dör du duktiga människa? Du får så skarpa fina bilder!!!
    Jättefina på havet!!
    Kram o God morgon!!

    SvaraRadera
  4. Havet och stranden är så olika beroende på vädret. Är det varmt och gassande sol så blir man mer inriktad på bad och när det är lite mulet så utforskar man istället.

    Ha en fin dag

    Kram Karin

    SvaraRadera
  5. Wow, vilka underbara bilder! Vilken skärpa och vilket härligt ljus!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Ser ut att vara dåligt sparkarföre men en väldigt härligT avslappnad dag :)

    SvaraRadera

Om du har tid och vill, får du gärna lämna några små ord innan du går. Då blir jag så glad !!

Välkommen tillbaka !

Anette