fredag 11 januari 2013

Servetter...

 
Hej !
 
 
Tänka sig att det redan är fredag
 och den här goa känslan som sprider sig i hela kroppen !!
Den gillar vi..eller hur ?
 
Idag visar jag mina nya diskhanddukar, fast jag tror inte att
dom blir några diskhanddukar.
Tror att vi tar och torkar munnen med dom istället !
Ska nog ta en vända ytterligare till samma affär och köpa
 fler diskhanddukar...eller servetter.
 
 



 
Ikväll blir det skönt soffhäng och lite sippande på något rött..gött.
 
Må så gott alla fina...
 hoppas vi alla får en njutbar helg !
 
 
Anette
 


16 kommentarer:

  1. Snygga!!
    De påminner om ett tyg från Nyblom Koll'en som jag har.

    Trevlig helg o kram!

    SvaraRadera
  2. Så fina. Kommer passa bra som servetter.

    Ha det gott på veckans bästa dag

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Hej fina Anette!
    Superfina dukar, eller servetter, alldeles för fina för att ha som diskhandduk i alla fall.
    Jag ska också njuta av att det är fredag, sippa på nåt gött, rött :)
    Må så bra som du bara kan :)
    Stor varm kram
    Jessica

    SvaraRadera
  4. Godmorgon! Det där blir supersnyggt som servetter, älskar servetter i tyg!

    Jag sippar också något gott rött i soffan ikväll! Dessvärre ska jag upp tidigt och jobba imorgon bitti, planeringsdag...

    Trevlig helg! Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Snygga!!!
    Önskar dig världens bästa fredag och det tror jag att du får.
    kram
    AC

    SvaraRadera
  6. Låter som en härlig fredag. Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Saft????

    HAHAHAHA!!!!
    Ha nu en riktigt skön kväll! Kram

    SvaraRadera
  8. Riktigt fina!!!
    Här blir det oxå soff häng.....för hela slanten :))
    Hoppas att ni får en riktigt skön kväll.

    Kram Thess

    SvaraRadera
  9. Är för fina för att vara handdukar, passar bättre som servetter. Ha en härlig helg. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  10. Åhh så fin blogg du har!
    Önskar dig en fortsatt skön helg....

    Titti

    SvaraRadera
  11. Jättefint o praktiskt med kökshandukar till servetter.
    Jag brukarvduka med det .helst på sommaren nör man grillar
    Ha en skön söndag

    SvaraRadera
  12. God morgon !

    Så fina ! Håller med dig att dom blir fina att torka munnen med ;)
    Så fin kombination med det svarta , silver ich träfärgade :)

    Får jag fråga vart du har köppt den fina lampfoten som du har i fönstret ?
    Den gillade jag med Mycket ! :)

    Ha en fin söndag ! Kram

    SvaraRadera
  13. Så fiffigt att använda handdukarna till munnen istället. Ha en bra söndag. Kram Veronica

    SvaraRadera
  14. Men du dom var ju skitsnygga om man får säga så! Vart kommer dom ifrån?
    Helt rätt tänkt av dig!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  15. Hoppas du haft en fin helg, fina handdukar, vartifrån?
    Kram

    SvaraRadera
  16. Hei:)
    VI har lagt deg til som medlem for en tid tilbake, beklager hvis ikke du har hørt fra oss.

    Hanne:)

    SvaraRadera

Om du har tid och vill, får du gärna lämna några små ord innan du går. Då blir jag så glad !!

Välkommen tillbaka !

Anette