måndag 5 augusti 2013

Under bar himmel...



Hej på Er !


Hoppas ni haft en skön helg...
tänk att det vackra vädret bara fortsätter och fortsätter !!!

Vi har verkligen haft god användning för vår utedusch den här sommaren...
finns knappt något skönare än att duscha ute i det fria.
Duschen har vi haft länge, 
men själva "hytten" byggde jag på semestern utav gammalt trallvirke.
 För att förstärka rumskänslan kom det upp en spegel, 
hylla för tvål och schampo och matta på golvet.

Kanske ska tillägga att vi inte har några grannar direkt...
den lilla röda stugan som syns på bilden är vår bastu












Nu ska jag ta mej an denna måndag, tredje arbetsveckan efter semestern...
hejsvejs från mej alla sköna !!!



Anette

19 kommentarer:

  1. Hej!

    Kan tänka mig att det varit gott att ha uteduschen i år. Denna sommaren har varit underbar. Tänk att man kan få till det så bra med så enkla medel. Det gäller ju bara att ha sinne för detaljerna och det har du ju verkligen.

    Ha en bra vecka

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Underbar duschhörna ni har, vatten har ju varit välkommet i alla former i år!
    Du har alltså varit igång ett tag nu, jag har lite kvar o lite till framöver. Men jag börjar känna mig nöjd o vill ha rutiner igen...

    kramkram

    SvaraRadera
  3. Å JAAAA vi elsker sommeren og dine HERLIGE bilder Anette :)Kunne likt meg veldig godt på din plass,alt er bare så sjarmerende og vakkert:)
    Klem og god ny uke til deg,her venter jobben med de aller minste som har sine første dager i barnehagen(Dagis):)

    SvaraRadera
  4. Nu fick jag lite inspiration till min altan! Så snyggt det var med den stora korgen med växten i bredvid duschen!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Åh, vem vill inte ta sig en dusch där i din vackra hörna..............mycket mysigt du fixat till.
    Tyvärr har vi ingen naturlig plats för en utedusch i vår trädgård............så jag får duscha inne.

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  6. En sån härlig liten hörna och så vackert det är med blommorna där på hyllan.
    Ha en fin måndag!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  7. amen lägg av vilka fina bilder du har tagit!!!!!!!!!!!!!!! nu måste jag slänga ihop ett mail till dig, känns som vi "missar runt" (typ så) varandra hela tiden!!!!! kram!!!!!

    SvaraRadera
  8. Vad skönt med dusch och vad fint du gjort. Det skulle vi ju också haft i anslutning till poolen.... Kram Anette

    SvaraRadera
  9. Hej underbara människa!
    Som jag sagt tidigare, jag tror jag flyttar in=))
    Fabian vad fint du har det, både inne och ute.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi gört!!! Kan väl inte spela någon roll med två Hannor till???

      Radera
    2. Två Hannor....det kan inte bli bättre !!!!!!!!!!!! När kommer ni ?

      Puss o kram

      Radera
  10. Vad mysigt måste vara underbart att duscha där!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  11. Men åh så härligt att duscha under bar himmel! Och så fint du gjort! :)
    Ha det bäst! Kram Lotta

    SvaraRadera
  12. Helt underbart vackert. Förstår att ni använt den flitigt i sommar. För vilken sommar sen.
    Det är bara att fortsätta att njuta av det vackra vädret.
    Sköt om dig
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  13. Mysigt! Vi ska också få till en utedusch så småningom utanför bastun. Men först ska bastun bli klar och den ska verkligen bli klar denna höst!! Den som väntar på något gott...........

    Ha en toppen dag!
    kram Kia

    SvaraRadera
  14. Underbara foton och vilka miljöer!
    Njut tisdagen!
    kram Anna

    SvaraRadera
  15. Åh, vilken dröm!
    Ser jätte härligt ut...
    Kramis Sofia

    SvaraRadera
  16. Såå fint alltså!
    Måste vara mysigt att ta sig en dusch utomhus!
    Ha en fortsatt fin sommar!
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera
  17. det där så så läckert ut, o visst har vi haft en underbar sommar...o den är inte slut än trots att jag börja jobba i morgon...hösten kommer inte till Öland förrän tidigast efter vår underbara skördefest i september hihi ha en fin fortsatt vecka kram från maja

    SvaraRadera

Om du har tid och vill, får du gärna lämna några små ord innan du går. Då blir jag så glad !!

Välkommen tillbaka !

Anette