fredag 11 maj 2012

På min farmors kommod



Hej hopp !

Freeeedag...så gott det känns ! Kanske inte det bästa majvädret, men det blir väldigt grönt och så luktar det så gott när det regnar.

I vår hall står min farmors gamla kommod, den har inte helt oväntat fått lite vit färg på sig och i väntan på första pionen så står denna stolta primadonna och visar upp sig...så vackra dom är dessa liljor ! Hon piggar verkligen upp...hon får stå för solen som saknas där ute !

I helgen ska jag ut på äventyr till stora staden och på måndag får Ni gärna hålla en tumme för mej...då är det tentamen !!! Vad har Ni för planer ?






Må så gott !

Anette

4 kommentarer:

  1. Lycka till, och ha en härlig helg.
    Kram Jannike

    SvaraRadera
  2. Så vacker blomma..
    ha en trevlig helg så får vi hoppas att vädergudarna
    är på våran sida denna helg..
    Kram Gabriella

    SvaraRadera
  3. Tjolahopp och hejsansa.....här kommer en helghälsning från mig.
    AC

    SvaraRadera
  4. Underbart med fredag och lite fina blommor på det blir ju perfekt! Perfekt väder för att tända lite doftljus ;). Håller mina tummar o tår för dig på måndag!
    Trevlig helg!
    Kram kram

    SvaraRadera

Om du har tid och vill, får du gärna lämna några små ord innan du går. Då blir jag så glad !!

Välkommen tillbaka !

Anette