måndag 2 december 2013

Serieproduktion och nya prints...


Hej på Er !


Här blev det en solig och skön 1:a advent,
 med saffransbullar och glögg i långsam söndagsfart.
En nöjd nioåring som byggde på sitt nya starwars lego hela sin dag och
som på kvällen sa...
"mamma jag måste ge dej ett stort TACK"
Nu är jag ju part i målet...
men jag tyckte det var fint !

För ett tag sedan tog vi ned några träd...
passade då på att kapa till några stumpar som jag gjort ljusstakar av.
Många ljusstakar blev det...
har ett gäng i köket oxå !
Fixat några nya prints i ramarna oxå...
den lilla kommer från millandante och den stora från the graphics fairy.







Jamen då kör vi måndag då...
andas in, andas ut...

Kramen från mej

Anette

24 kommentarer:

  1. Virkelig stilig arrangert Anette:) DU er duktig DU :))Ønsker deg en aldeles herlig avdentstid...KRAM Vibeke

    SvaraRadera
  2. Så påhittig du är. Enkla och vackra och när man tröttnat på dem så är det bara att elda upp dem.

    Ha en bra start på veckan.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Du har en fin liten son som kan visa sin uppskattning (fostrad av sin mamma förstås)!
    Vilka fina ljusstakar du gjort, det som kommer från naturen är bäst!
    Ha en fin decembervecka, vännen!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  4. Så gulligt!! Sånt där smälter hjärtat av=))
    Jag gillar dina egna ljusstakar, som 17!! Men nu ska jag inte ge mig ut i skogen och börja såga.
    Får vara nog med naturäventyr för min del ett tag, hehe

    Kram till dig fining//Hannis

    SvaraRadera
  5. Så många fina ljusstakar det blev. Jättefina.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Härligt med tacksamma barn! =)
    SÅ mysiga ljusstakar... jätte bra ide´...
    Kramis Sofia

    SvaraRadera
  7. Visst är det något visst med homemade. Ljuvliga ljusstakar. Om du ledsnar så är det bara att elda upp dom :)
    Ha det gott
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  8. Superfint! Hoppas att ni hade en riktigt fin första advent! Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Hej Anette!
    Tack för dina fina ord inne hos mig! Du är bra go!
    Nu har du varit framme igen, hur lyckas du kvinna med alla kul och påhittiga idéer! Visade just mannen dina ljusstakar av trästumpar. Super fina! Han utnämnde dig till en kvinnlig Ernst! En riktig komplimang till dig med andra ord.
    Ha en toppen vecka!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  10. Supersnygga ljusstakar:) /Emma

    SvaraRadera
  11. Vilken fin och enkel ide!! Tror jag måste ut och såga lite på våran björk! ;)
    Hoppas du har en fin 1:a adventsvecka.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  12. Hej rara du !

    Då låter det som en härlig advent.
    Här hemma hade vi det också.
    En blandning av lite allt :)
    Så fina ljustakar. Du är så duktig på att hitta
    fina saker :)
    En fin vecka till dig med.
    Kram

    SvaraRadera
  13. Underbar kommentar av en liten kille :)
    Vad fint det blev med ljusstakarna, gillas mycket !!
    Ha en mysig tisdagkväll.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  14. Grattis till 9-åringen! Vi hade också kalas i lördags, M fyller 15 år idag.
    1:a advent har varit och jag är inte helt med på att julen är på gång. Jag vill ha snö och lite mer vinterfeeling. Svårt när det är varannandagsväder med varmt och kallt.

    Ha en toppen vecka!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  15. Så fina ljusstakar du tillverkat:)) Och vilken härlig kommentar från din nioåring:))) Ja, nu går dagarna fort så det gäller att inte glömma bort att andas.....redan mittiveckan imorgon så här kommer en stor mittiveckandagskram till dig:)))

    kraaaaaaaaaaaam

    kråke

    SvaraRadera
  16. åååå vilka läckra ljusstakar...här spritter det i inspirations o piffkroppen må jag säga...det är knappt man vill gå till jobbet....man vill ju vara hemma o piffa i stället.....härlig inspiration stora kramen från Maja

    SvaraRadera
  17. Vilka smarta och jättefina ljusstakar! Perfekt att ta till vara!

    Kramar
    Petronella

    SvaraRadera
  18. Vilka fin trästakar....jag börjar snart andas fredag känner jag. Kram Anette

    SvaraRadera
  19. Men nu är det torsdag imorgon! Ny helg! Underbar liten ren!

    Kram jenny

    SvaraRadera
  20. Så fina ljusstakarna blev.. kul med ett helt gäng tillsammans!

    Önskar dig en fin fin helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  21. Så härliga ljusstakar! Att jag inte sett det tidigare när vi tog ner våra granar och andra stora träd...

    SvaraRadera
  22. Härliga inredningsbilder du bjuder på:) jag blir alltid glad härinne.

    Kolla gärna in min blogg idag...en underbar webshop ala julklappar:)

    Ha en fin vecka

    LOVE Maria at inredningsvis - Swedish decor, food, and fashion

    SvaraRadera
  23. Hittade in till din blogg av en slump, så många fina bilder av ditt vackra hem.

    Ha en skön vilsam helg // Lissen

    SvaraRadera

Om du har tid och vill, får du gärna lämna några små ord innan du går. Då blir jag så glad !!

Välkommen tillbaka !

Anette