torsdag 3 september 2015

Havet lockar...


Halli hallå !

Ibland blir det verkligen långa hopp här inne...
och ibland är jag lite mer aktiv med inläggen, 
livet kommer emellan ibland helt enkelt.

Nu är vi igång allihopa för fullt. 
Barnen började skolan förra veckan, träningar och läxor ramlar in.
Jag hade tidig semester i år så det var ju länge sen jag började jobba, men så länge barnen haft sommarlov så har det ändå inte känts på riktigt.
Men nu tycker jag det ska bli gott att komma in i lite rutiner 
och börja planera in lite skojigheter för hösten.
Längtar efter den där kalla klara luften som bara en höstdag kan ha.

Det enda jag eventuellt känner att jag saknar, som aldrig blev av den här sommaren
det är ett besök ut till Väderöarna.
Denna underbara plats !


Egentligen spelar det ingen roll när på året man åker dit,
det har sin tjusning även vintertid.
På hösten har jag faktiskt aldrig varit där,
 så det är min plan.
Åka dit en helg...
äta gott, promenera, bada bastu 
hoppa ned i badtunnan och titta upp mot stjärnhimlen.
Andas in..
andas ut..
njut !! 
Det är deras slogan.
Den här platsen är så speciell för mig och min man,
vi förlovade oss där och efter att vi gift oss året därpå paddlade vi över i kayak
och sov några nätter under bar himmel.



Hoppas på en mysig hösthelg här ute...
måste nog genast kolla in kalendern och boka in ett datum !

Må så gott och kramen till Er

Anette

3 kommentarer:

  1. Väderöarna är en underbar plats! Har så många minnen därifrån och längtar alltid dit. I år blev det inte men sonen var där med sin familj så jag fick ändå lite känsla. Måste nog också kolla in en hösthelg där!! En gång vi var där tog maten slut, vi åt knäckebröd i ett par dagar, kunde bara inte åka därifrån.
    Och det är säkert en av de finaste platser att förlova sig på!
    Ha en fin helg, vännen!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  2. Ser fantastiskt ut, har aldrig varit där.

    Önskar dig en fin helg!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Där har jag aldrig varit, ser fantastiskt ut! Ska lägga in det på listan över platser att besöka. Kram

    SvaraRadera

Om du har tid och vill, får du gärna lämna några små ord innan du går. Då blir jag så glad !!

Välkommen tillbaka !

Anette