tisdag 22 september 2015

RAW...


Hej på Er !


Här kommer ett sent inlägg...
har varit mycket för mamman att rodda med ikväll !

Kan inte låta bli att visa Er bilder från utställningen på Forsviksbruk.
En utställning i industridesign där elever från hantverkscentrum 
jobbat med bland annat olika målningstekniker.
Även dessa bilder med mobiltelefonen.
















Här står det att utställningen är öppen fram till 31 aug men vi var 
där förra helgen så det stämmer inte helt.
Nu blir det inte mer om Forsvik..lovar !

Kram o gonatt !

Anette

4 kommentarer:

  1. Så läckert och vilken härlig kreativitet. Synd att det ligger för långt bort för ett besök för min del. Jag kan tänka mig att det var oerhört inspirerande. :)

    Ta hand om dig.

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Det är så roligt att se kreativitet, spännande! Förstår att du njöt.
    Ha en riktigt fin helg!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  3. Så fint och inspirerande. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Du, jag ser gärna mer Forsvik.
    Så himla mycket vackert och inspirerande :)
    Ha en mysig fredag o helg.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera

Om du har tid och vill, får du gärna lämna några små ord innan du går. Då blir jag så glad !!

Välkommen tillbaka !

Anette