fredag 12 oktober 2012

I ett litet hörn...

Hej hopp !
 
 
Fredag igen och dags för mys...
härligt höstväder har vi oxå !
 
Köket som ständigt får vänta på sin renovering har i allafall
fått sig en släng med vit färg lite här och där.
Just nu är det bröstpanelen som håller på att fixas...
någon ytterligare strykning kvar och sedan tror jag inte att
det gröna ska lysa igenom längre.
 
Visar en bild från kökshörnan där en och annan favorit samlas.
Min nya burk i cremegult har hittat sig en plats
 tillsammans med klockor från Gefle
och andra loppisfynd.


 
 
 
I kväll ska jag och min man gå på fest...
 det är inte så ofta det händer så vi ser verkligen fram emot det !
Hoppas bara jag håller mej vaken...
fredagkvällar brukar jag inte vara allt för snabb.
 
Ha nu en riktigt go fredag och en skön helg !!
 
Anette




13 kommentarer:

  1. Den fina burken hade gärna fått flytta hem till mig, så fin!
    Kul med fest och att hålla sig vaken är inte alltid lätt. De där små trötthetssvackorna kan bli många en fredagskväll, hihi!

    Ha det så kul!

    SvaraRadera
  2. Hejsan Anette! Jag hade ingen aning om att jag hade det så krångligt med kommentarerna...men nu tror jag att jag fixat det i alla fall =)

    Vilka underbara saker du har i din hörnhylla, jag har ett uppläggningsfat i samma mönster som du har på tallrikarna. Och vilken urfin röd/randig kudde du har i soffan, får man fråga vart du köpt den? Eller du kanske har pysslat ihop den själv? =)
    Önskar dig oxå en härlig fredag!
    Kramar Clara

    SvaraRadera
  3. Men, åhhh vd mysigt! Vill flytta in bums, allt är helt i min smak!
    Hoppas ni får kul och trevligt på festen, också!
    Ha en härlig fredag!

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar hörna i köket!
    Jättefina och praktiska saker samlade på ett o samma ställe.
    Hoppas ni får kul ikväll : )
    Jag förstår vad du menar med att inte vara allför snabb på fredagskvällar :)
    Ha det så mysigt!
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  5. Bästa helgen till dig vännen och vet du, jag blir så himla glad av dina kommentarer om butiken :))) Tänk om du hade kunnat kika in ;o)

    Hoppas att ni får en härlig fest ikväll!! Hos oss blir det svensk x- factor, massor av tända ljus och bara myyyys :)
    Kram på dig
    Ulrika
    Ps. Vilken kanonfin hörna du har med massor av vackra saker...

    SvaraRadera
  6. Ja jag får väl erkänna att vi spånade ju redan i september ;)!
    Men du tänk vad vit färg kan göra, blir ju kanon de där!
    Ha nu en trevlig kväll med mannen!
    Stor Kraam

    SvaraRadera
  7. Härlig smling av fina saker du har i din hörna. Renovaring tar alltid längre tid än man tänkt. Det är ju alltid en massa annat man måste göra med.

    Ha en skön helg

    Kram Karin

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig hörna och den där gula burken hade gärna fått stå i min hörna:)) Hoppas ni hade en trevlig fest och att du kunde hålla dig vaken;))

    Kram på dig fina!

    kråke

    SvaraRadera
  9. Vilken charmig hörna du har där!! Många fina saker som samsas. Ha nu en fin helg! Kram Paula

    SvaraRadera
  10. Hej Annete
    Jisses viken hörna...superfint :)
    å missa nu inte.....

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera
  11. Å så fint du har det!! Härliga hörna och fina bilder!
    Har funderat länge och nu måste jag fråga...vad har du för kamera som du fotar dina bilder med? De blir ju helt fantastiska...
    Ha en riktigt skön helg du med!
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  12. Mysig blogg, här måste jag snoka vidare lite.
    Hoppas ni får en skön Söndag, Kram Malin

    SvaraRadera
  13. vilket härligt kök...gillar din fina kökssoffa! Hoppas Ni hade roligt på festen! Du är inte den enda som ha svårt att hålla sig vaken om kvällarna hahahaha här är en till! Stor kram från Maja

    SvaraRadera

Om du har tid och vill, får du gärna lämna några små ord innan du går. Då blir jag så glad !!

Välkommen tillbaka !

Anette